Consum i Valors

La mercantilització dels valors

Precio: 14 €
Amics dels clàssics: 13,30 €
Cantidad:

Idioma: català

Núm. edición:

ISBN: 978-84-7226-931-6

Formato: 11 x 17

Precio: 14 €
Amigos de los clásicos: 13,30 €
Cantidad:

Sinopsis

Aquest llibre és una reflexió que obre les portes a una nova ètica del consum. Laura Albareda estudia les noves formes de consum que van més enllà de la classe i l’estatus social, i que, com el consumisme, `penetren en les relacions personals, la família, la política, la religió o la cultura. L’autora analitza els valors de la societat d’hiperconsum, que genera noves identitats per a molta gent, mentre que les identitats nacionals, religioses i de classe semblen en declivi.
Observa que en els darrers anys Catalunya ha basat una part del creixement econòmic en el model d’hiperconsum, que fa trontollar valors com l’esforç o l’estalvi. Davant d’això, proposa el consum responsable -com una opció col·lectiva que intenta trencar l’individualisme de la societat d’hiperconsum-, el desenvolupament sostenible i la justícia social.


Altres edicions del llibre

Aquest títol també el trobareu disponible en ebook. El podeu adquirir a la vostra botiga preferida de llibres digitals.
Preu e-book: 6,99 €


Extracto

Consulteu-ne un fragment


Want a discount? Become a member!